“Wij willen samenwerken, voor een duurzame toekomst. Zodat ook de volgende generaties in Utrecht hun dromen kunnen waarmaken.”

We wonen in de mooiste provincie van Nederland. Niet zo gek dus dat steeds meer mensen hier ook willen zijn. Daar willen we ruimte voor maken, zonder de schoonheid te verliezen. En we willen dat, waar je ook woont in de provincie, alles goed bereikbaar voor je is – zonder het milieu te belasten. Dat is mijn droom: een groene provincie waar voor iedereen een fijne plek is om te wonen, werken, reizen en leven. D66 wil ook de komende jaren resultaten boeken. Niet door te roepen langs de zijlijn, maar door te luisteren, samen te werken en besluiten te nemen waar we nu en in de toekomst beter van worden.

Portefeuilles: Energietransitie, Regionale economie, Bestuur, Financiën, Personeel en organisatie

Statenlid

Meer van Marc de Droog
“Wij willen samenwerken. Voor een duurzame toekomst voor Utrecht. Zodat ook de Utrechters van de volgende generaties hier kunnen wonen, werken en zichzelf kunnen zijn.”
- Marc de Droog