maandag 18 september 2017

Regiocongres Midden-Nederland

Op 30 september wordt het Regiocongres Midden-Nederland gehouden in Utrecht.

U bent van harte welkom! De gemeenteraadsverkiezingen van 2018 (GR2018) staan centraal tijdens deze dag. Daarom zullen de lijsttrekkers van Midden-Nederland zichzelf voorstellen. Daarnaast zijn er diverse workshops en presentaties. Via deze link kunt u zich aanmelden en aangeven waar u aan deel wilt nemen.

Op het programma staan workshops, bijvoorbeeld om debatvaardigheden aan te scherpen maar ook inhoudelijke sessies o.a. over de energietransitie, jeugdzorg en de nieuwe omgevingswet. Gedurende de lunch worden sessies gehouden over uiteenlopende onderwerpen voor (kandidaat) raadsleden. Daarnaast is er natuurlijk ook voldoende ruimte om informeel met elkaar in gesprek te gaan tijdens de lunch en de afsluitende borrel.

Tevens wordt vóór het Regiocongres de Algemene Regio Vergadering Midden-Nederland gehouden.

Het Regiocongres Midden Nederland 2017 vindt plaats in het Stedelijk Gymnasium, centraal gelegen aan de Ina Boudier-Bakkerlaan in Utrecht. Komt u met de auto, parkeer dan in één van de transferia aan de rand van Utrecht en maak gebruik van openbaar vervoer. Rondom het Stedelijk Gymnasium is (betaalde) parkeergelegenheid. Aanvang van de Algemene Regio Vergadering is 10.30 uur, een uur later start het congres. Rond 17.00 uur is het einde van het inhoudelijke programma en start de borrel. Op de website van het Regiobestuur Midden Nederland vindt u meer informatie.

We hopen u 30 september te ontmoeten!