zondag 11 december 2016

Eerste ARV van D66 Regiobestuur Midden Nederland

Tijdens het Regiocongres op 1 oktober j.l. (zie Regiocongreskrant) hebben de leden ingestemd met nauwe samenwerking met D66 Flevoland. Op de komende ARV wordt er gesproken over het beleidsplan en de begroting van het nieuwe bestuur. Daarvoor hebben kandidaten voor een bestuursfunctie zich gepresenteerd en volgt er een verkiezing. De uitnodiging, de agenda en stukken worden binnenkort toegestuurd.

Mini Regiocongres

Datum:    zondag 15 januari 2017

Locatie:   De Saffier, Vredenburgzaal, Saffierlaan 8-10, 3523 RC Utrecht

Auto:       gratis parkeren

OV:          loopafstand van nieuwe Treinstation Vaartsche Rijn, of bus 8, richting

Lunetten, halte Tolsteegplantsoen

11.30 uur       Inloop

12.00 uur       Start

14.00 uur       Evenknieënoverleg met een lunch

16.00 uur,      Borrel in Restaurant Leen samen met Stad Utrecht

N.B.

Met de vaststelling van het document Statuten en Huishoudelijk Reglement (April 2016) op het D66 Congres 103 op 16 april jongstleden te Arnhem zijn alle eerdere afdeling- en regioreglementen komen te vervallen. Zo is dus ook ons Regio Utrecht Regioreglement Democraten 66 vastgesteld in de ARV van 7 april 2010 met dat congres besluit komen te vervallen. De organisatie van de Algemene Regio Vergadering op 15 januari 2017 wordt daarom georganiseerd conform de vereisten van het voor de gehele partij D66 geldende Statuten en Huishoudelijk Reglement. Bijgaand een verwijzing naar dit document.

Op de aanstaande ARV van de regio Midden-Nederland zal, onder andere, een nieuw eigen regioreglement Midden-Nederland ter besluitvorming worden voorgelegd aan de leden.