maandag 30 mei 2016

Speeddaten met Statenleden

Ruim een jaar geleden zijn de verkozen Statenleden voor de provincie Utrecht geïnstalleerd. Hoe is het de afgelopen periode verlopen en wat kunnen we de komende jaren van de Statenleden verwachten? Op maandag 13 juni blikken ze graag samen met de inwoners van Utrecht terug én vooruit. Tijdens twee rondes kan er gespeeddatet worden met de Statenleden.

Samen terug- én vooruitkijken

Het afgelopen jaar hebben de Statenleden zich onder meer ingewerkt in hun dossiers, werkbezoeken gebracht en inwonersbijeenkomsten bijgewoond. Ook de komende jaren willen de Statenleden zich actief inzetten voor de provincie Utrecht. Daarom gaan ze graag met de inwoners van Utrecht in gesprek over wat er speelt in de provincie. Tevens geven de Statenleden een rondleiding door het Provinciehuis en vertellen ze alles over de provinciepolitiek.

In gesprek over het Statenwerk en wat er speelt in de provincie

Iedereen is welkom om met de Statenleden van verschillende partijen te speeddaten. Alles mag aan ze gevraagd worden. Wat willen Statenleden bijvoorbeeld het komende jaar betekenen voor de provincie Utrecht? Waar moeten de Statenleden zich volgens u de komende tijd op richten? Wat is hun leukste dossier en is hun leven ingrijpend veranderd nu ze Statenlid zijn? Kom het te weten op maandag 13 juni.

Praktische informatie:

Meld u aan via het aanmeldformulier. In de weken voorafgaand aan de bijeenkomst ontvangt u een uitgewerkt programma en routebeschrijving.

Ronde 1: 19u00

Ronde 2: 20u30

Locatie: Statenzaal van het Provinciehuis, Archimedeslaan 6, Utrecht

Vragen? Neem contact op met Ayla Schneiders.